שלום, אני עובדת יותר משנה בחברה בתור מזכירת מחלקה, שזה אומר משרד משלי בקומה נפרדת ואחריות על עובדים בארץ ובחו"ל. בתקופה האחרונה התחילו לבקש ממני לגבות את מזכירת הקבלה בקומה הראשית, בזמן שהיא מתלמדת בנושאי כוח אדם. יש לי תחושה שמתכננים לעשות כאן שינויים ולהעביר אותי באופן "רשמי" לאייש את עמדת הקבלה, יחד עם המזכירה הקיימת. חשוב לי לציין שהגעתי לכאן אחרי שנים רבות בהן איישתי עמדות קבלה, והסיבה העיקרית שהביאה אותי להסכים לעבודה כאן, הייתה כי ראיתי בתפקיד התקדמות והזדמנות חדשה להתקדם. כעת זה עשוי להשתנות, ולהחזיר אותי "אחורה" לתפקיד עליו לא חתמתי כשהגעתי. השאלה שלי היא: האם העברת מזכירה מתפקיד מחלקתי לעמדת קבלה נחשבת הרעת תנאים? האם זו הפרת חוזה, אם בחוזה העבודה רשום בפירוש "מזכירת מחלקה"? תודה!
שלום,
מהעולה מדברייך, הרי שאם יחליט המעסיק להעביר אותך לעמדת הקבלה, מדובר בהרעת תנאים.
עם זאת, במידה ואכן תועברי מתפקידך, עלייך להתריע בפני המעסיק על הרעת התנאים ולתת לו הזדמנות להשיבך לתפקיד מזכירת מחלקה.
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר