שלום רב, התחלתי לעבוד לפני חודשיים וחצי בחברה תחת הגדרת תפקיד של ניהול צוות. בהסכם העבודה הוגדר התפקיד ותוספת שכר בעבור ניהול. לאחר חודש וחצי הסמכלית החליטה על ביטול פונקצית הניהול במחלקה. מה שלמעשה שינה לי את התפקיד שלשמו התקבלתי. נשאלתי על ידה האם אני רוצה להמשיך למרות השיניו ואישרתי את קבלת השינוי.(כל עוד לא משנים בהסכם דבר) לאחר חודש ,יומיים לפני קבלת המשכורת, נקראתי אליה על מנת לבשר לי כי מכייון שהתפקיד הניהולי הוסר כך גם תוספת השכר בעבור כך ( שנחתם בהסכם) תוסר. אציין כי מדובר בסכום של 1000 ש"ח. שאלתי היא האם הדבר חוקי? ומה הצעדים העומדים לרשותי?
נראה כי המדובר בהרעת תנאים מובהקת ומוחשית שמאפשרת לך להתריע טרם התפטרות בדין מפוטרת, אך מאחר ואינך עובדת בעלת וותק רב - לא תהי זכאית ממילא לפיצויי פיטורין וכיוצ"ב, ולכן לא בטוח שמשתלם לעשות כן.
ניתן גם להגיש צו מניעה לבית הדין, אך מאחר ופונקייצת הניהול לא הועברה לאחר אלא בוטלה לחלוטין, הרי שגם בכך, כנראה, לא תבוא הישועה.
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר