שלום רב, אשתי עובדת בחברה בטיפול בתיקי לקוחות ותמיכה (בק אופיס), במשך תקופה של שנה וחצי. לאחרונה נעשה שינוי מסויים בחברה, ואשתי (וכן עובדות אחרות במחלקתה) נתבקשה (נדרשה) להכניס אלמנט שיווקי/מכירתי לתפקיד ולהציע ללקוחות איתם היא משוחחת מוצרים של החברה וכן להעביר ״לידים״ בהתאם. יצויין שאשתי אינה, ומעולם לא הייתה, מעוניינת לעבוד במכירות ואף ציינה זאת במועד העסקתה והתראיינותה למשרה, והנושא גורר תסכול רב. כמו כן, הסכם ההעסקה הינו לקוני ואינו מרחיב בנושא הגדרת התפקיד. אשמח לעצתך בנוגל לאפשרויות העומדות בפניה. תודה מראש, בנימין
לצורך מתן תשובה עניינית ומדויקת, אדרש לקבל מידע נוסף אודות אופי עבודתה בעבר.
ממה שהבנתי מדבריך, הרי שישנה הרעת תנאים, בשל כך שתקופה ארוכה עבודתה הייתה בעלת אופי שירותי, וכעת נכנס גם אלמנט מכירתי.
לצורך מסירת מידע נוסף, תוכל ליצור עמנו קשר טלפוני.
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר