היי, אני עובדת במקום עם ותק של כמעט 4 שנים, לאחרונה לאחר נבירה בתלושי השכר גיליתי כמה דברים שלא שולמו כראוי ולא הופרשו לפנסיה, בנוסף- גיליתי שעד חודש 9/14 קיבלתי יום חופשה אחד על כל חודש עבודה.. החל מחודש 10/14 ועד חודש זה אני מקבלת על כל חודש עבודה 0.83.. פניתי למנהל החשבונות והוא טוען שמכיוון שלא קיבלתי פחות ממה שמגיע לי על פי חוק זה בסדר, אני לא רוצה ללכת איתו ראש בראש - אבל אני לא מבינה איך עליי לפעול ואם אכן מדובר בהרעת תנאים... מה עושים הלאה מול המעסיק?
שלום,
שאלתך מתייחסת להפרשות פנסיוניות שלא בוצעו כדין ובנוסף ימי חופש שקיבלת בחסר. על מנת לבחון זאת יש להציג תלושי שכר ורק לאחר מכן תוכלי לדעת בוודאות את הזכויות המגיעות לך.
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר