שלום, התחלתי לעבוד לא מזמן במוקד טלפוני ואני חתומה שם לחצי שנה, כך שאם אעזוב לפני אשלם להם את עלות הקורס. רק לאחר סיום הקורס ותחילת העבודה החלו לאכוף את חוק הגנת הצרכן בצורה נרחבת, כלומר שלמסור מידע לאדם שאינו מופיע במערכת, שפעם היה מותר, עכשיו אסור. לאחרונה הודיעו לנו גם שטעויות נציג אינן מכוסות על ידי החברה ואם תהיה תביעה היא תהיה ישירות על הנציג. האם זה נחשב הרעה בתנאים? העובדה שאני יכולה להיתבע ישירות? ואם לא ידעתי את זה בזמן החתימה על החוזה, האם יש לי עילה לבטלו ולעזוב ללא תשלום הקנס? אשמח לעזרה, העניין הזה ממש מטריד אותי.
שלום רב,
ניכר כי בהודעה זו אכן מדובר בהרעת תנאים, ככל שקיבלת הודעה מסודרת שבעצם שינתה את ההסכמות ו/או ההבנות הקודמות שחלו.
עם זאת, קשה לי לראות מצב בו יוכל המעביד לחזור לעובד בתביעת נזיקין, ולדעתי, מדובר בניסיון להפחיד את העובדים על מנת שינהגו כראוי, ותו לא.
בברכה,
אבי מורה, עו"ד
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר