אני עובד 19 שנה בחברה תעשייתית בתפקיד אחראי שרות לקוחות. עובדי הייצור במפעל עובדים בכל יום 9.45 שעות ומתוכם קיים שעת הפסקה, אני שייך לעובדי המשרד ועובד אם אותן שעות עבודה של פועל יצור כאשר עובדי המשרד עובדים 8-8.5 שעות ביום. אציין שבמסגרת תפקידי עלי לענות לטלפונים של לקוחות ובעצם אני עובד כך כל היום ללא הפסקה למעט רבע-שעה ביום שיוצא לי לאכול משהו קל. לאחרונה שמתי לב לשעות שאני עובד לעומת עובדים אחרים במשרד והרגשתי מופלה ומנוצל ולכן יזמתי שיחה עם המנכ"ל וביקשתי לתקן את העוול שניגרם לי בשעות, ובנוסף להחזיר לי זכויות שהמנכ"ל לקח ממני כמו הפחתה לחצי בנסיעות וכו... מאז השיחה עבר שבוע ועדיין לא קיבלתי תשובה. שאלתי היא האם מבחינת זכויות אני אכן אמור לעבוד 8.5 שעות ביום כמו עובדי המשרד?? האם המנכ"ל יכול להוריד לי הטבות שבזמנו הוועד סיכם אותם עם המנכ"ל דאז שכל השנים קיבלתי ולבטל אותן??? אשמח לקבל תשובה שלא משתמעת לשתי פנים. תודה
שלום רב,
לעניין שעות העבודה, יש צורך לבחון את הסכם ההעסקה שלך.
לעניין הטבות, ככל וקיבלת את ההטבות במהלך שנים או שהם מעוגנים בהסכם ההעסקה שלך או בהסכם קיבוצי אליו אתה משתייך, אין אפשרות להוריד אותן באופן חד צדדי.
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר