שלום, אני עובדת קבלן שעתית במתקן של חברה גדולה. מזה כשנה וחצי לערך אני היא זו שמסכמת את שעות העובדים ושולחת אותם לקבלן לקראת המשכורות. עבור שירות זה מופיעה לי בתלוש המשכורת ״תוספת תפקיד״ על סך 250₪. בחודש שעבר הועבר התפקיד לעובד חדש עקב תחילת השימוש במערכת ממוחשבת לצורך העניין אך עדיין שולמה לי התוספת. בתלוש המשכורת האחרון, חויבתי בסכום כתיקון לחודש שעבר. האם מדובר בהרעת תנאים? תודה, עינב.
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר