לפני כמה ימים באקראי נודע לנו מדברי לקוחות שהגיעו לעסק שלנו [העוסק בתחום הבריאות השרותי] שלקוחה שלנו פנתה לחברת האשראי בבקשה לבטל את החיוב החודשי עבור השרות (שלנו) היא העבירה מסר לחברת האשראי שאנחנו "נעלמנו" מהכתובת שלנו (בית העסק עבר מקום והיה בשיפוצים 3 שבועות מסרנו מידע מלא ללקוחות על כל התהליך לפני .. בתהליך... ויידענו את כל לקוחותינו במודעות בעיתונות על הקיר בעסק ובטלפון במרכזיה שלנו) לא מובן לי מדוע שיחה מלקוחה שתועדה על ידי חברת האשראי כך " הלקוחה הודיעה כי בית העסק סגר את שעריו והיא לא קיבלה את התחייבותכם" וגרמה למחלקת הביטחון של חברת האשראי לקבוע כי "סגרנו את המקום" חברת האשראי העבירה הוראה למניעת חיוב של הלקוחה בחודש יולי וחמור מכך עיכבו את העברת התשלומים של כל הלקוחות אלינו מזה כחודש פלוס מאז יולי. מלבד הנזק הממוני אותו גרמה לנו חברת האשראי במעשה ובמחדל חמור זה נעשה נזק תדמיתי למקום שלנו בכך שלקוחות רואים במעשה זה קבלת גושפנקה לאי תשלום על המשך השירות ולזילות המקום שלנו. האם ניתן לתבוע א. הלקוחה על המעשה והפצת הדברים וזילות והכפשת העסק בקרב לקוחות? ב. את חברת האשראי על מעשיה ה"חד צדדיים" בהקפאת הכספים וגרימת נזק ממוני ובעיקר תדמיתי לעסק שלנו? אציין שהפנינו כבר מכתב להנהלת חברת האשראי, ותגובת היתה לקונית ביותר שעיקרה היא ממאשימה אותנו בכך "שלא יידענו אותם על ההעברה והם לא יכלו לענות ללקוחות מודאגים מה קורה איתנו" אם הם באמת היו פונים אלינו ויש להם אמצעים פשוטים כמו טל. סלולארי או הכי פשוט להתקשר לבית העסק ולישמוע את המענה הקולי במרכזיה על ההעברה המסודרת.... אשמח לתגובתכם!
חברת האשראי בקבלת תלונת לקוח אמורה לפתוח בהליך של בירור מול בית העק נשוא התלונה, בטרם נקיטת הליכים נגד בית העסק.
לגבי המשך תביעה או הליך משפטי מציעה להתיעץ עם עו"ד.
בברכה,
לינדה אשכנזי עו"ד רו"ח
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
053-9428571
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
עמית שלום, השכרה לטווח קצר, בעיקר כשמדובר במספר דירות, מהווה פעילות עסקית מסחרית. המחייבת ניהול והגשת דוחות מס שנתיים. השכרה לצורכי נופש מחייבת גביית מע"מ . בשל השינוי ביעוד, מדירה לשימוש מלונאי ז...
המשך תשובה