שלום, אבקש לדעת מהי רמת האחריות שעלי לספק מול הלקוח, כאשר אני מוכר מכשירי כושר כיבואן מחו"ל שמביא אותם לצרכן מישראל. המכירה נעשית בחנות האינטרנטית שלי. מה רמת האחריות שלי מול הלקוח? על אילו דברים עלי לשים לב?
שלום,
הואיל ומדובר בחנות אינטרנטית, חשוב לנסח תקנון אתר, שיכלול את כל התנאים לביצוע עסקת המכירה, לרבות תנאי ביטול, תנאי האחריות למוצרים ועוד.
את סעיפי האחריות חשוב לנסח באופן שיגביל את אחריות היבואן.
לשם כך מומלץ להיוועץ עם עו"ד המתמחה בתחום זה.
להמשך בירור ומתן ייעוץ מתאים, אתה מוזמן לפנות אליי, בטלפון המופיע בעמוד שלי באתר ואשמח לעזור לך בעניין.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
053-9428571
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
דנה שלום , חסרים פרטים , אולם נראה כי, כל עסק חייב דיווח למע"מ בנפרד. להמשך יעוץ הינך מוזמנת לפנות למשרדי לטלפון ...
המשך תשובה