שלום, בבקשה עזרו לנו, אולי אתם תצליחו לפתור את התעלומה הגדולה. מדובר בפנקס הזמנות.הזמנו פנקסים סטנדרטים של פנקס הזמנות ויש חתימת המקבל, האם יש הכרח חוקי שהלוח יחתום על פנקס ההזמנה? זאת תהיה בעיה. שנית, אם יש עבודה שמבוצעת חודש בחודשו, כגון ניקוי בית לאותה משפחה האם מוכרחים בכל פעם שבאים לנקות להוציא הזמנת עבודה? ומה עושים במקרה שבו בוצעה עבודה ומיד קיבלנו כסף-האם גם אז חייבים להוציא הזמנת עבודה (מעבר לחשבונית כמובן שהוצאנו?)כל זה מדבר על עוסק מורשה. ושאלה אחרונה: עוסק פטור, חייב לנהל פנקס הזמנות?
שלום קארינה,
כדי להשיב לשאלתך חשוב לבדוק על איזה עסק מדובר ומהו השירות שאתם נותנים. כן חשוב לבדוק מהו מחזור הפעילות שלכם. זאת, משום שעל פי הוראות מס הכנסה (ניהול פנקסי חשבונות), תשל"ג - 1973, נקבעו הוראות לניהול פנקסי חשבונות לפי סוג העסק והשירות אותו הוא נותן וכן לפי מחזור הפעילות שלו. נשמח לבדוק עבורך מהן ההוראות החלות על העסק שבבעלותך. את מוזמנת לפנות למשרדנו, בדרכים המקובלות, להמשך בדיקה ומתן ייעוץ מתאים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
053-9428571
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
דנה שלום , חסרים פרטים , אולם נראה כי, כל עסק חייב דיווח למע"מ בנפרד. להמשך יעוץ הינך מוזמנת לפנות למשרדי לטלפון ...
המשך תשובה