שלום רב, הנני עובדת מזה מס' שנים כעצמאית בתחום הייעוץ המוגדרת כעבודה מהבית. כיוון שהנני גרה בבית הורי ולא משלמת עבור הוצאות הבית לא הכנסתי להנהלת החשבונות שום הוצאה של הבית למעט טלפון ואינטרנט שהינם על שמי. בקרוב אני שוכרת ממישהו פרטי יחידת דיור (2 חדרים) אשר אמורה לשמש לי כמשרד. אילו מסמכים עלי להביא כדי שהיחידה הנ"ל תחשב לי כחלק מהוצאות העסק?
השאלה שייכת לתחום המיסוי ולא לתחום הנדל"ן. את מופנית לפורום הרלוונטי.
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר