לפני מספר ימים הזמנתי כרטיסים לפריז במחיר נמוך יחיסית לעוד שלושה שבועות . קיבלתי אישור מסוכנות הנסיעות שהטיסה מאושר ואני צפוי לקבל בימים הקרובים למייל את כרטיסי הטיסה אתמול התקשרו אלי להודיעה שהטיסה בוטלה ואין מה לעשות האם החברה מחוייבת לסדר לי טיסה שוות ערך ( ישירה כמו שהזמנתי + שעות פחות או יותר תואמות ) החברה הודיעה שלושה שבועות מראש אך היום להזמין טיסה חדש עולה הרבה יותר לעזרתכם תודה
הודיעו לנו..באיזה חברה מדובר...
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
יובל שלום,
במידה וחברת התעופה הודיעה לך למעלה מ- 14 יום ממועד ביצוע הטיסה היא אינה צריכה לפצות אותך בפיצוי כספי למעט, השבת התמורה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אלכסנדר היקר שלום, לא כל כך ברור לי האם חברת התעופה הציעה לך טיסה חלופית או השבה של התשלום? האם פנית אל חברת התעופה? לכל חברת תעופה אשר מבצעת טיסה מישראל ואל ישראל יש נציג לקבלת כתבי בי דין. כא...
המשך תשובה