החלטנו לחסוך קצת כסף ולנסוע לנופש שלא בעונת התיירות. לצערנו, למרות שכל מה שרצינו זה קצת שקט ושלווה, נאלצנו להתמודד עם שיפוצים מסיביים שנערכו במלון בעת השהייה שלנו בו. האם לא חלה חובה על סוכנות הנסיעות אצלה קנינו את החבילה ליידע אותנו על השיפוצים במלון? האם מגיע לנו החזר כספי? אשמח לשמוע את דעתך בנושא, אורית.
אורית שלום,
התשובה לשאלתך היא חיובית. אני מציע לך לפנות במכתב תלונה לסוכן הנסיעות, במידה והתשובה לא תספק אותך, ממליץ לשקול הגשת תביעה לבית המשפט לתביעות קטנות.
בברכה,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
יעל היקרה שלום, בסעיף 7(ב) לחוק שירותי תעופה נקבע: "בלי לגרוע מהוראות סעיף קטן (א), נוסע שהונפק לו כרטיס טיסה לטיסה שהמריאה באיחור של חמש שעות ופחות משמונה שעות מהמועד הנקוב בכרטיס הטיסה זכאי להשבת ת...
המשך תשובה