שלום לך. לפני כארבעה חודשים הזמנתי כרטיס טיסה בחברת תעופה קנדית. ביקשתי מסוכנת הנסיעות שוב ושוב לוודא שאשב במעבר עקב שימוש תכוף בשירותים והיא וידאה שאכן כך. חזרתי על הבקשה בפני דיילת הקרקע, אולם היא טענה שאין זה אפשרי. במהלך הטיסה, גיליתי כי אכן יש מקומות ריקים במעבר אך לא הורשיתי לעבור. הדבר גרם לי למצוקה גדולה וחוסר נוחות עצום במהלך הטיסה הארוכה. האם ישנה עילה לתביעה?
גם אם אכן קיימת עילת תביעה אני סבור שבית המשפט יפסוק במקרה זה סכום פיצוי נמוך מאד. לשיקול דעתך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין יצחק מימון
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
היי ליאת, נראה כי אכן קמה לך זכאות לפיצוי בהתאם לחוק שירותי תעופה בעקבות ביטול הטיסה. בפסק הדין ת"ק 57249-02-14 חויבה חברת התעופה בפיצוי נוסעים שאיחרו לטיסת ההמשך כאילו הייתה זו טיסה שבוטלה. יתר...
המשך תשובה