אהלן, אני וחבר שלי רכשנו ביוני 2012 כרטיסי טיסה לארגטינה ל05.12 וחזרה ממקסיקו ב20.3. ביום החזרה הטיסה שלנו התבצעה באופן הבא. קנקון>מקסיקו סיטי (כרטיסים שנרכשו על ידינו.) ומשם טיסה ממקסיקו סיטי לקונקשיין במדריד וממדריד לארץ. - נקנה מסוכנת נסיעות. נחתנו במדריד ב12:30 זמן מדריד והייתה אמורה להיות לנו טיסה ב22:50. ב19:30 ניגשנו לברר מתי מתחיל הצ'ק אין שלנו והודיעו לנו כי הטיסה שלנו הוקדמה באותו יום ל13:00 בצהריים בערך. לאחר בירורים נראה כי אל-על הודיעו לסוכנת שלנו על שינוי מועד הטיסה אולם הסוכנת לא תפסה אותנו מכיוון שמלכתחילה לא נלקח שום מספר טלפון עדכני שלנו. אולם! היה אמור להיות לה המייל שלנו כיוון שהיא שלחה לנו כרטיסים למייל. כשפניתי לסוכנות הפיצוי שהוצע הוא 1000 שקלים לי ולחבר שלי - כל אחד. האם הפיצוי הוא בסדר או שכדאי לגשת לתביעות קטנות או לדרוש פיצוי גבוה יותר?
גליה שלום,
תפני אליי באופן פרטי ואנסה לסייע לך.
בברכה,
אשר רוטבאום, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
היי סימונה, חסרים פרטים נוספים על מנת להבין את השתלשלות האירועים טוב יותר על מנת שאשיב לך באופן מקצועי. אשמח לשמוע פרטים על מנת לנסות לסייע. את יכולה לפנות אליי טלפונית ישירות ממש כאן דרך הפורום. ...
המשך תשובה