שלום, אני טסתי לאילת עם ביתי בת 3 חודשים לאחר שירדתי מהמטוס גיליתי שהעגלה שלי שבורה(עגלה חדשה שרכשתי לאחרונה בכ4000ש"ח) , שהיינו באילת 5 ימים שבמשך כול הימים האלה לא יכלנו לצאת מהמלון כי לא הייתה לנו עגלה ,כול הטיול נהרס לנו כי הילדה לא ירדה לנו מהידיים . רציתי לשאול אם אני יכולה לתבוע את חברת התעופה על עוגמת נפש ואיך אני עושה את זה ? תודה ,
אתי שלום,
ראשית, יש לפנות תוך 7 ימים לחברת התעופה (מהיום שהנזק התגלה) ולהתלונן. שנית, במידה וחברת התעופה לא תפצה אותך יש לשקול הגשת תביעה לבית המשפט לתביעות קטנות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ערן היקר שלום, לא ברור מתי הודיעו לך על השינוי במועד הטיסה, לא ברור האם החבילה נרכשה כחבילה אחת או שאת כרטיסי הטיסה רכשת בנפרד? על אף מועד שינוי ההמראה, לא מדובר בטיסה שבוטלה בהתאם לחוק שירותי תעופה...
המשך תשובה