שלום רב שהיתי בסוויטות נופש בתאריך של ערב חג פסח בערב גיליתי שיש לי תקלה בצנרת ולא ניתן להתקלח. אך החלטתי לא להעיר את פקידת הקבלה ולכן צילצלתי אליה ב08:45 בבוקר. משלא היה מענה השארתי הודעה קולית וכמו כן הודעת sms. כעבור שעה היא חזרה אליי ויידעה אותי שהנושא בטיפול. לאחר שעה נוספת קיבלתי הודעת sms שהאינסטלטור יגיע בין 12:00-13:00 אך לא ראיתי את ההודעה היות ואינני צמודה לטלפון. בפועל האינסטלטור הגיע ב-13:30 ורק 20 דקות לאחר שעזב הגיעו שירותי ניקיון לנקות את מה שנשאר. החלטתי לעזוב את החדר. האם יש עילה לתבוע את הכסף חזרה? שילמתי 450 ש"ח ללילה, כלומר 900 ש"ח לשתי לילות, מתוכם ניצלתי רק לילה אחד. תודה מראש על המענה
דנה שלום,
לצורך מתן תשובה מקיפה יש לפנות לעו"ד המתמחה בתחום. אך, לצערי בשל הסכום הנמוך לא נראה לי כדאי לפתוח בהליך משפטי.
בברכה,
אשר רוטבאום, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
היי אוהד, בוודאי שיש לך סיבה להתעקש, על אף המצב הביטחוני. לחברת התעופה יש אחריות כלפיך. יש לך לא מעט מה לעשות למען האמת. אתה יכול ליצור עמי קשר טלפוני ממש כאן דרך הכרטיס שלי. אשמח להסביר ולסייע לך. ...
המשך תשובה