
שלום לך, אנחנו סגרנו טיסות לתאילנד באיסתא עם חברת התעופה ארוסוויט שנקלעה לקשיים כלכליים, איסתא החליפו לנו את הטיסות לקייב דרך אוקראין ליינס והשאירו את שאר הטיסות דרך ארוסוויט לאחר התקשרויות חד צדדיות מצדנו לאיסתא ויחס מזלזל מאוד מצדם שנחכה בסבלנות ן"נתפלל" שהחברה לא תפשוט רגל לא קיבלנו שום עידוד או נסיון לעזור לנו למצוא טיסות חלופיות. בסוף שבוע שעבר אחרי שאנחנו יזמנו שיחה עם מחלקת השרות של איסתא קיבלנו מייל שאומר שחברת התעופה ארוסוויט ביטלה באופן חד צדדי את הטיסות שלה לבנקוק אבל עדיין ממשיכה לעבוד ליעדים אחרים בעולם זאת אומרת שהיא לא פשטה רגל. מה חובותיה של איסתא עכשיו כלפינו, האם הם אמורים להחזיר לנו באופן מלא את כל הסכום במידיית ולמצוא לנו טיסות חלופיות מאחר ואנחנו לא ביטלנו את הטיסות??? מחכה לתשובה ועזרה תודה אילונה
אלעד, צהריים טובים.
אנא פנה אל סוכן הנסיעות בסניף בו בוצעה הזמנתך, או שלח הודעת דוא"ל ל-istsrv@issta.co.il לצורך המשך בירור.
תודה ויום טוב,
שירות הלקוחות,
איסתא ישראל
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שי היקר שלום, יש לראות את התיעוד לתשובה שקיבלת ולקבל פרטים נוספים על מנת להבין את התמונה בצורה ברורה יותר. בפסק הדין ת"ק 57249-02-14 חויבה חברת התעופה בפיצוי נוסעים שאיחרו לטיסת ההמשך כאילו הייתה...
המשך תשובה