שלום רב, הייתי באותה הטיסה ויצאתי בטיסה למדריד 24 שעות לאחר מכן. פניתי לחברת איבריה לגבי פיצויים ובתשובתם, לאחר התנצלות, הם כתבו: On this occasion, we were forced to cancel the flight due to a fault which our technicians had to repair to ensure the safety of your flight. The moment we learned of this circumstance, we informed, attended and provided you with the quickest way of reaching your destination according to the available alternatives. As it was an extraordinary circumstance we could not prevent, despite taking reasonable measures, European Community Regulations do not establish any compensation. האם יש מה לעשות במקרה כזה? האם אני (או עו"ד) יכול להוכיח שאיבריה יכלה לחזות תקלה כזו?
שי שלום,
עו"ד אשר מצוי בדיני התעופה יכול "לנטרל" את הטענה של חברת התעופה.
בברכה,
אשר רוטבאום, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
יעל היקרה שלום, בסעיף 7(ב) לחוק שירותי תעופה נקבע: "בלי לגרוע מהוראות סעיף קטן (א), נוסע שהונפק לו כרטיס טיסה לטיסה שהמריאה באיחור של חמש שעות ופחות משמונה שעות מהמועד הנקוב בכרטיס הטיסה זכאי להשבת ת...
המשך תשובה