הזמנו דרך סוכנות תיירות בישראל טיסת לאו קוסט. כאשר הגענו בסרי לנקה לשדה התעופה התברר לנו להפתעתנו שהטיסה בכלל בוטלה. פנינו לישראל לסוכנות הנסיעות ונטען כי לא חייבים לי פיצוי בגלל המקרה. הסוכנות טענה כי מגיע לנו רק החזר בעבור התשלום על הכרטיס - הא ותו לא. נטען כי אין אחריות על טיסות לאו קוסט. האם זה הגיוני שהטיסה פשוט תתבטל ואנחנו נשאר עם אוויר ביד?
שגית שלום,
הדברים שנאמרו לך ע"י סוכנות הנסיעות שגויים מעיקרם.
הפיצוי בגין עוגמת הנפש נגזר מהמרחק בין נקודת המוצא לנקודת היעד.
בברכה,
אשר רוטבאום, עו"ד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
הפורום אינו עוסק במקרים בהם מדובר בטיסה שבוטלה בין התאריכים 01.03.2020 -16.07.2021 בשל משבר הקורונה העולמי. בברכה יצחק, עו"ד...
המשך תשובה