שלום רב, הייתה אמורה לצאת הבוקר טיסה של איבריה למדריד ומשם היה לי קונקשן של איבריה לטנריף. לאחר עיכוב של שעתיים (שבהם לא קיבלנו תלושים של שתיה ואוכל שטענה שעוד מעט משחררים את כולם הביתה- מה שנדרש מאיתנו עוד לעבור דרכונים ולחכותמ עוד לפחות 20 דקות למזוודות שיצאו למסוע ונוכל לאסוף אותם), חילקו אותנו למוניות ופיזרו בבתים בידיעה כי יצרו איתנו קשר תוך שעתיים מקסימום. יצרו קשר לאחר 5 שעות ויידעו אותי כי תגיע מונית לאסוף אותי ב 2 וחצי בלילה- והטיסה תצא בשעה 6:10 - זא בעיכוב של 24 שעות. האם מגיע פיצוי על עוגמת הנפש והפסד היום הנוסף בחול והפסד יום עבודה?
שירה שלום,
אכן מגיע לך פיצוי כספי בהתאם לחוק שירותי תעופה.
גובה הפיצוי בגין עוגמת הנפש נגזר מהמרחק בין נקודת המוצא (ת"א) לנקודת היעד (טנריף).
רצוי לפנות תחילה, במכתב התראה שנערך ע"י עורך דין ואם זה לא יצליח לשקול הגשת תביעה.
אשר רוטבאום, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
האם פנית אל סוכנות הנסיעות או חברת התעופה ממנה רכשת את הכרטיסים על מנת לברר מדוע נוצר השינוי בתנאי הטיסה שלך?...
המשך תשובה