בדיוק מקרה זהה בעקבות בשינוי טיסה של אירוסויט שינו לי טיסה בחברה אחרת ולאחר 10 ימים נזכרו להודיע לי שאולי לא יקבלו את הכסף , ובקשו שאשלם שוב..חוצפה שאין כדוגמתה אני מציע להתאגד ולתבוע אותם אפילו ייצוגית עקב התנהלות זהה..מי יודע כמה יש כאלו..
רשמו לי את הטלפונים שלכם אשמח לצלצל אליכם וננסה לראות איך
מתקדמים.
בברכה שירי מנהלת שרות לקוחות וואלה טורס
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
לא להתקרב לואללה טורס חברה מתפנה עם שירות כושל, בכל המובנים, אל תסמכו עליהם גם הם הם נותנים לכם כרטיס חינם לאילת
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אושיק שלום,
על פניו, במועד שבו כרטיס הטיסה של אירוסוויט הומר (בתוספת תשלום) בכרטיס טיסה של חברת תעופה אחרת - נכרת חוזה חדש עם סוכנות הנסיעות.
לכן, הדרישה של סוכנות הנסיעות בתשלום נוסף הינה שלא כדין (במידה ולא הייתה התניה כל שהיא בחוזה).
אני סבור כי מכתב אשר ינוסח על ידי עו"ד יבהיר לסוכנות הנסיעות את המצב המשפטי לאשורו.
בברכה,
אשר רוטבאום, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שי היקר שלום, יש לראות את התיעוד לתשובה שקיבלת ולקבל פרטים נוספים על מנת להבין את התמונה בצורה ברורה יותר. בפסק הדין ת"ק 57249-02-14 חויבה חברת התעופה בפיצוי נוסעים שאיחרו לטיסת ההמשך כאילו הייתה...
המשך תשובה