ב 12.11.2012 הזמנתי שני כרטיסי טיסה לבנגקוק בחברת ארוסויט לתאריך 11.1.2013. הטיסות כידוע בוטלו והייתי רוצה לדעת אם ומאיפה אני אמור לקבל את הכסף חזרה. ההזמנה בוצעה ע"י איסטא התשלום היה בכ"א, תשלום אחד. כרגע עברו 59 ימים מרכישת הכרטיס ( יש שמועות ברשת שעד שישים יום הכסף מובטח ). תודה מראש, יקיר.
יקיר שלום,
הייתי ממליץ לך לפנות באופן מיידי לסוכנות הנסיעות ולדרוש את כספך בחזרה. במידה והתגובה שתקבל היא "העברנו את הכסף לחברת התעופה" תדרוש מסוכנות הנסיעות אישור בכתב כי היא אכן העבירה את כל הכסף לחברת התעופה.
אציין, כי ישנה סבירות מסוימת כי סוכנות הנסיעות טרם העבירה את כל הכסף לחברת התעופה בשל אשראי ספקים שהיא עובדת איתה.
לכן, גם אם חברת התעופה פשטה רגל ישנו סיכוי מסוים להציל חלק מהכסף.
בברכה,
אשר רוטבאום, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום אנה, על פי מה שאת מתארת אכן קמה לכם עילה לפיצוי. היו צריכים לעדכן אתכם על השינוי. עם זאת, אשמח לשמוע עוד פרטים על זהות חברת התעופה וגם לראות את התשובות בנושא זה שמסרו לך הסוכנות/חברת התעופה....
המשך תשובה