שלום רב אני ובת זוגתי הזמנו חבילת נופש הכוללת טיסה פלוס מלון באמסטרדם. 4 ימים לפני מועד הטיסה יצרו איתנו קשר מהחברת תיירות ואמרו לנו שהטיסה בוטלה. מיכוון שהחברה ההולנדית החליטה להפסיק לטוס לארץ בגלל המצב הביטחוני. כאשר ביקשנו להצעה חלופית אמרו לנו שאין להם כלום להציע לנו ופשוט יזכו את כרטיס האשראי שלנו. לאחר שהיה נראה לנו תמוה כל הסיפור בדקנו לעומק הטיסה לא בוטלה והתקיימה כרגיל, לאחר שהבנו את זה התקשרנו לחברה על מנת "להזמין" המחיר הכפיל את עצמו. כמובן שבסוף נאלצנו להזמין מחברה אחרת אך המחיר היה גבוה בגלל המועד הקרוב לטיסה. רציתי לדעת עד כמה החוק לטובת הצרכן בנושא הנ"ל, אם אפשר לתבוע ועד כמה אפשר לדרוש. תודה רבה..
רועי שלום,
החוק קובע כי במידה והנוסע קיבל את הודעת הביטול פחות מ- 7 ימים קודם לטיסה, על חברת התעופה או המארגן להציע לו טיסה חלופית ששעת ההמראה שלה הוקדמה לכל היותר בשעה אחת. בכל מקרה אחר יאלץ המארגן או חברת התעופה לשלם לנוסע פיצוי כספי.
הפיצוי מחושב בהתאם למרחק בין נקודת המוצא לנקודת היעד.
בברכה,
אשר רוטבאום, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין יצחק מימון
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
נתנאל היקר שלום, חסרים פרטים על מנת להבין את השתלשלות הדברים טוב יותר. יש לעמוד על התיעוד הקיים ברשותך לגבי תשובת חברת הביטוח והתיעוד של משדר הבריאות ההולנדי. אגב, האם פנית אל חברת התעופה כשהיית בשדה...
המשך תשובה