לכל המעוניין: התארחנו במלון הנסיכה באילת בין התאריכים 12\13-15 בחדר מספר 1216. האורחים: אני, בעלי והתינוקת. לא דיווחנו על התקלות והליקויים שאביא בפניכם למעט הליקוי החמור בחדר האוכל, בשל האופן שבו הוא טופל. אתחיל מהליקויים בחדר: 1. חדר השירותים והאמבטיה: המים לא יורדים באסלה בלחיצה אלא לאחר מספר רב של לחיצות- מתסכל נורא! מצאנו עצמנו זמן רב בשירותים מנסים להוריד את המים. האמבטיה הייתה שומנית נורא!!! כנראה מחמת שטיח הגומי שהונח עליה טרם ביקורנו וכנראה שאנשי הניקיון לא עשו מלאכתם כראוי. לפיכך נדרשנו לבקש מגבת נוספת כדי להניחה על האמבטיה.(מצ"ב תמונה של התינוקת באמבטיה כשהיא מונחת על מגבת!) מיזוג: המזגן בחדר עבד על טמפרטורה נמוכה בלבד- להזכירכם אנחנו בתקופת החורף, מה גם שהגענו עם תינוקת בת חמישה חודשים! מזל שהבאתי עמי שמיכה מהבית. רהיטים: השידה בחדר הייתה רעועה בלשון המעטה: המגירות היו מפורקות מהמסילות- תחושה של אכסניה נוראית!!!! ניקיון: השמיכה שהייתה בחדר הייתה מוכתמת בכתמי דם ישנים- מזעזע! ברשותי תמונות אם תרצו אוכל לשלוח לכתובת שתבחרו. וכעת לגולת הכותרת: חדר האוכל: ביום חמישי, כשהגענו, אכלנו בערב בחדר האוכל. לקחתי מסלט הקישואים הקר "אנטיפסטי משהו..", לאחר שאכלתי הבחנתי שהסלט מקולקל. הפניתי את הפניה שלי למלצר, זה קרה לאחראית על המזנון הקר(שלא ידעה מילה בעברית) ולאחר מכן היא שלחה בחור מהמזנון החם( כיוון שגם הבשר במזנון היה או נא או חרוך!!!!) וזה החל מעליב אותי באומרו שמדובר במאכלים לאניני טעם! פשוט חוצפה! במקום לקחת אחריות על העובדה שהסלט שאכלתי היה מקולקל והבשר היה לא מבושל או חרוך, הוא פשוט העליב אותי. פניתי לאחראי בשם משה- בחור נחמד ואדיב, שהעביר את הפניה שלי למנהל בשם אהרון חי סבג. אהרון שלח לנו לחדר קערת פירות עם יין מבעבע. זה המקום לציין שכפיצוי על מה שעברתי בחדר האוכל- ממש לא משפה! לא הערתי על כך דבר, פשוט הבנתי שעשיתי טעות בבחירת החופשה שלי! ולדובדבן שבקצפת...בשתי התאנים שהגיעו בקערת הפירות לחדר היו תולעים!!!! לסיכום: במילה אחת "אכזבה". ברשותי תמונות שיכולות להעיד על חלק ממה שעברנו. דרשתי שפנייתי תועבר להנהלה אך בפניות הציבור הסבירו שהם מטפלים בכך. הוצע לי כפיצוי לילה באותו מלון גרוע! לדעתי זה ממש לא מפצה לאחר שעברתי את כל מסכת העינויים לרבות אכילת מזון מקולקל. האם אוכל לתבוע במקרה זה?
רויטל שלום,
אין ספק כי נגרמה לך עוגמת נפש רבה' ומגיע לך פיצוי כספי על כך.
אם ברצונך להיות מיוצגת, אני מציע שתפני לעו"ד הנאמן עליך לשם קבלת יעוץ משפטי.
בהצלחה,
אשר רוטבאום, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
יואב היקר שלום, ראשית, לפי מה שאתר מתאר הסעיף הרלוונטי הינו סעיף 5(ב) לחוק שירותי תעופה באשר לסירוב להטיס נוסע בטיסה. שנית, ישנם לא מעט פסקי דין דומים למקרה שלך. יש לבדוק האם חברת התעופה בחרה להטיס...
המשך תשובה