הזמנתי חדר במלון 5 כוכבים באילת לזוג ותינוק בסוכנות נופש, כשהגענו התברר שאין הזמנה, לאחר חצי שעה של בירורים הוצעו לי 2 מלונות חלופיים ברמה של 4 כוכבים אחד באיזור שהזמנתי והשני בצד ה שני של העיר, הלכתי לראות את המקום הקרוב ולא התאים לי, אחרי עוד שעה הוצע לי ללכת למלון הילטון שהוא גם 5 כוכבים בתוספת 580 ש"ח, אם לא אין בלך ברירה תצטרך לחזור הביתה כי הכל מלא. סוכם שאני מאשר וכשנסיים את הנופש נדבר עם האחראית על פניות לקוחות. יש לציין שהתרוצצנו עם תינוק אחרי 4 שעות של נסיעה עוד 3 שעות עד שנגמרו כל הסידורים הטכניים. פניתי לחברה במכתב, ובטלפון נאמר לי שהם מוכנים להחזיר רק חצי מהסכום שהוספנו, הם בשום אופן לא הסכימו לכתוב לי את זה במכתב. האם ניתן לתבוע את החברה על מלוא הסכום? האם ניתן לתבוע עוגמת נפש וכמה? האם התביעה חייבת להיות מוגשת באילת או אפילו במקום מגוריי.
מלי שלום,
אכן מגיע לך פיצוי כספי בגין הנזק הממוני ועוגמת הנפש שנגרמו לך ולבני משפחתך בעקבות תפוסת היתר (אובר בוקינג) שבוצעה במלון.
כאשר בית המשפט נדרש לפסוק פיצוי כספי נבחנים מספר פרמטרים אשר יכריעו את גובהו.
בראש ובראשונה נבדק מה הייתה רמת המלון המקורי שהוזמן על ידך (5 כוכבים) לעומת, המלון אשר שוכנת בו לבסוף (4 כוכבים).
כמה שילמת עבור המלון המקורי ומה היה שווי המלון החלופי?
מה היה סוג החדר שהוזמן (סוויטה עם נוף לים לדוגמא) לעומת החדר ששהית בו.
מה היה המרחק של המלון המקורי מהמלון החלופי.
שכלול סופי של כלל הפרמטרים אשר הוזכרו לעיל, יסייע לבית המשפט להרכיב את נוסחת הפיצוי אשר יוענק לך ולבני משפחתך.
התביעה צריכה להיות מוגשת במקום מושבה של הנתבעת.
בהצלחה,
אשר רוטבאום, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
יש להבין מתי הייתה הודעת הביטול של חברת התעופה במקרה המתואר. לא ברור מתי הודיעה לכם על הודעת הביטול. האם מעל 14 ימים לפני מועד הטיסה? האם פחות מ14 ימים לפני מועד הטיסה? האם פחות מ 7 ימים לפני מועד הטס...
המשך תשובה