
שלום :-) ב 19 לספטמבר הגענו כל בני המשפחה בשעה 5:00 בבוקר לטיסה לתאילנד עם חניית ביניים בקייב שבאוקראינה, בדלפק אמרו לנו שהטיסה בוטלה עקב תקלה במטוס מקייב לבנגקוק, אחרי 3 שעות מורטות עצבים סידרו לנו טיסה לשעה 21:00 עם חברת תעופה אחרת. בנוסף לכך קיבלנו שובר על סך 100$ לכל נוסע למשיכה במשרדים הראשיים של החברה בתל-אביב. חזרנו הביתה ל 10 שעות של המתנה. היינו אמורים להגיע לבנגקוק בשעה 3:30 לפי שעון בנגקוק וב6:00 הייתה אמורה להיות לנו טיסת פנים. כמובן שאת הטיסה הזאת החמצנו ונאלצנו לרכוש כרטיסים חדשים כשהגענו לשדה התעופה בבנגקוק. השאלה שלנו היא: א. האם אנחנו זכאים לפיצוי על עוגמת הנפש שנגרמה לנו? האם אנחנו זכאים לפיצויי על הנזק הכספי שנגרם לנו עקב החמצת טיסת הפנים ורכישת כרטיסי טיסה חדשים? תודה מראש על התשובה
שלום.
התשובות לשאלות הן כן. אתם זכאים לפיצוי על עוגמת הנפש וזכאים לפיצוי על הנזק הכספי שנגרם לכם עקב החמצת טיסת הפנים ורכישת כרטיסי טיסה חדשים.
נגרם לכם עוול בשל החברה ולפיכך החברה אחראית גם לפצות אתכם.
לאחרונה (16.8.2012) נכנס חוק חדש בשם : חוק שירותי תעופה (פיצוי וסיוע בשל ביטול טיסה או שינוי בתנאיה), תשע"ב-2012.
באמצעות חוק זה והוכחת הנזקים האחרים שנגרמו לכם בשל החברה תוכלו לקבל את הפיצוי המגיע לכם.
אני ממליץ לכם לפנות לעו"ד על מנת למצות את תביעתכם אך כמובן שניתן לעשות זאת לבד בתביעות קטנות.
בהצלחה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי קארין, בהתאם למתואר ככל הנראה אתם זכאים לפיצוי כספי בגין מרחק הטיסה מישראל ללונדון על סך 2,310 שקלים לכל נוסע. בנוסף, ככל הנראה קיימת לכם זכאות גם לפיצוי לפיצויים לדוג` בהתאם לסעיף 11 לחוק התעופה....
המשך תשובה