
טיסה לבודפשט שהתעכבה יותר מ 8 שעות . לאחר בירור ברשות שדות התעופה מתברר שלחברה ( FLY LILI ) אין נציגות בארץ. והיא גם לא עונה למיילים האם ניתן לתבוע פיצוי מספק הטיסה במקרה זה

היי נתן היקר, תחזור אליי בבקשה, אני בדיוק מנהל תביעה דומה כנגד חברת התעופה הנ"ל, אתה צודק חלקית, הם החליפו נציגות, נכון להיום יש להם נציגות בארץ, וניתן לתבוע אותם, אל תוותר על זכויותיך. צור עמי קשר ואסייע לך כיצד לפעול. אתה יכול לפנות אליי ממש כאן דרך הטלפון באתר, זה מגיע אליי.
יצחק מימון, עו"ד מנהל הפורום
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
עזרת לי רבות במידע שהעברת לי ושוב תודה רבה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ככל הנראה שלא. עם זאת, הייתי מציע לפנות אל חברת התעופה ולהלין על כך, זאת משום שהיו מקרים בהם הם פיצוי נוסעים בגין שינוי בתנאי כרטיס הטיסה בהתאם לסעיף 5 לחוק התעופה. בברכה יצחק, עו"ד ...
המשך תשובה