הטיסה שלי לוינה בוטלה 3 שעות לפני ההמראה. נאלצתי לקנות כרטיס חלופי בחברה אחרת במחיר כפול. חברת התעופה טוענת שהביטול היה בגלל מזג אוויר, אבל ראיתי שטיסות אחרות המריאו כרגיל באותו זמן. האם אני זכאי לפיצוי מעבר להחזר עלות הכרטיס המקורי? מה הצעדים שעליי לנקוט?
היי זיו, חסרים לי קצת יותר פרטים על מנת להבין הין הייתה המניעה, כלומר האם הטיסה הייתה אמורה להגיע מיעד אחר בעולם על מנת "לאסוף" אתכם ובגלל מזג אוויר שהיה שם היא לא הגיעה? או שחברת התעופה טוענת שהיה מזג אוויר קשה בנמל התעופה שבו הייתם? אם מדובר באופציה השנייה, אז קודם כל תתעד דרך לוח הטיסות שאכן טיסות אחרות המריאו על אף מה שחברת התעופה טוענת כי זה יכול לפעול ממש לטובתך. דבר נוסף, לא ברור לי מתי טסתם בסופו של דבר, אתה מציין שרכשת כרטיסי טיסה חלופיים אך לא ברור מתי המראתם בסופו של דבר, האם זה היה באותו היום או מספר ימים/שעות אחכ? בנוסף, האם באמת היה מזג אוויר קשה בנמל התעופה שבו הייתם?
בגדול בוודאי שיש לך מה לעשות, גם כאשר טיסה מתבטלת, על חברת התעופה לספק שירותי סיוע והטבות כגון כרטיסי טיסה חלופיים, מזון ומשקאות, מלון והסעה במידה ומדובר בעיכוב של 8 שעות ומעלה.
בכל מקרה אשמח להבין ולשמוע יותר פרטים על מנת להשיב לך באופן מקצועי יותר. אתה יכול לפנות אליי ישירות ממש דרך הפורום כאן או דרך הכרטיס שלי כאן בשיחה טלפונית.
יצחק, עו"ד מנהל הפורום
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שי היקר שלום, יש לראות את התיעוד לתשובה שקיבלת ולקבל פרטים נוספים על מנת להבין את התמונה בצורה ברורה יותר. בפסק הדין ת"ק 57249-02-14 חויבה חברת התעופה בפיצוי נוסעים שאיחרו לטיסת ההמשך כאילו הייתה...
המשך תשובה