שלום, הזמנתי טיסה של חברת וויזאייר מתל אביב לבודפשט לתאריך 15.12.24. הטיסה הייתה אמורה לצאת בשעה 10:00. בשדה התעופה הודיעו לנו על עיכוב, ואז על עיכוב נוסף, ולבסוף הטיסה יצאה בשעה 16:30 - עיכוב של 6.5 שעות. הסיבה שנמסרה לעיכוב הייתה "תקלה טכנית במטוס". ההוצאות שלי בשדה כתוצאה מהעיכוב: ארוחות - 180 ₪ חניה נוספת - 85 ₪ בנוסף, הפסדתי לילה במלון בבודפשט (250 יורו) שלא החזירו לי כי לא הגעתי בזמן. שאלותיי: האם מגיע לי פיצוי? אם כן, כמה? האם אני זכאי להחזר על ההוצאות בשדה? האם אפשר לתבוע גם על הפסד לילה במלון? למי עליי לפנות ואיך? תודה מראש על העזרה!
עליכם לפנות בדרישה לחברת התעופה, פשוט לפתוח תלונה/תביעה באתר של חברת התעופה.
על פניו מדובר בעיכוב שאינו נחשב כטיסה שבוטלה מכוון שמדובר פחות מ8 שעות ממועד ההמראה המקורי למועד ההמראה בפועל. לכן לא מגיע לכם פיצוי בהתאם למרחק הטיסה בתוספת הראשונה לחוק התעופה.
עם זאת, היה על חברת התעופה לספק לך מזון ושתייה בהתאם לזמן ההמתנה. לגבי שאר הרכיבים על הנזקים שנגרמו לך. יש חברות תעופה שכן מקבלות את זה ויש שלא.
בהתאם למתואר בשאלה הגעתם באותו היום ליעד, אמנם בשעות הערב המאוחרות. אך לא כל כך ברור מהשאלה היכן ישנתם? כלומר כיצד החמצתם את הלילה הראשון גם כאשר הגעתם בערב?
יצחק מנהל הפורום
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שוחחתי עם הלקוח, נמסרו פרטים טלפונית, הוחלט כי הלקוח יקבל את הצעת הפשרה שהציעה לו חברת התעופה. בברכה יצחק מנהל הפורום...
המשך תשובה