שלום. אני ובן שלי חייל הזמנו טיסה. הטיסה הוזמנה הרבה זמן מראש כדי שבן שלי יספיק לקבל אישור. בגלל הזמנה טרם אישור, הוספנו שרות של מגן ביטול בתשלום. אחרי שבן שלי כבר קיבל אישור, לפני יומיים הודיעו לנו על ביטול הטיסה למרות שהיא לא מופיעה ברשימת שינויים שבאתר החברה. האם זכותינו לדרוש החזר עבור מגן? שוב - הם ביצעו שינוים בהזמנה, המגן הזמנו עבור טיסה המקורית ולא הש
עליכם לבדוק את תנאי הפוליסה בהקשר זה.
בנוסף, במידה והטיסה בוטלה כיומיים לפני מועד הטיסה המקורית ככל הנראה קמה לכם זכאות לפיצוי. עם זאת, יש לקבל יותר פרטים באשר למקרה שלכם על מנת לענות לכם באופן מקצועי.
בברכה
יצחק, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין יצחק מימון
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ראשית, לא ברור מהשאלה מה הכוונה פספס את הטיסה? שנית, במידה ואתה התייצבת כדין לטיסה, וכי הטיסה התעכבה/ המריאה באיחור של 8 שעות ואילך, אז הפיצוי נקבע עפ"י מרחק הטיסה מנקודת המוצא אל נקודת היעד. בנוסף, י...
המשך תשובה