שלום. אני ובן שלי חייל הזמנו טיסה. הטיסה הוזמנה הרבה זמן מראש כדי שבן שלי יספיק לקבל אישור. בגלל הזמנה טרם אישור, הוספנו שרות של מגן ביטול בתשלום. אחרי שבן שלי כבר קיבל אישור, לפני יומיים הודיעו לנו על ביטול הטיסה למרות שהיא לא מופיעה ברשימת שינויים שבאתר החברה. האם זכותינו לדרוש החזר עבור מגן? שוב - הם ביצעו שינוים בהזמנה, המגן הזמנו עבור טיסה המקורית ולא הש
עליכם לבדוק את תנאי הפוליסה בהקשר זה.
בנוסף, במידה והטיסה בוטלה כיומיים לפני מועד הטיסה המקורית ככל הנראה קמה לכם זכאות לפיצוי. עם זאת, יש לקבל יותר פרטים באשר למקרה שלכם על מנת לענות לכם באופן מקצועי.
בברכה
יצחק, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
במקרים בהם העיכוב בטיסה הוא בין 2-5 שעות, הנוסע יהיה זכאי לקבל מחברת תעופה שירותי סיוע כגון שיחת טלפון, מזון ומשקאות. אך לא קיימת לנוסע זכאות לפיצוי כספי בגין העיכוב בטיסה...
המשך תשובה