שלום רב. טסנו מבודפשט לישראל. להפתעתנו הטיסה נחתה בכריתים לצורך החלפת צוות הדיילים. עצירה של שעה ולאחר מכן המשיכה לישראל. לא קיבלנו על כך שום הודעה ובהזמנת הטיסה מופיע כטיסה ישירה בלי עצירת ביניים. אנחנו הזמנו ישירות דרך חברת התעופה. מסתבר שמי שהמים דרך ספקים אחרים ידע על העצירה. בהזמנה שלנו ושל עוד חלק מהנוסעים לא הופיע. האם ניתן לתבוע? תודה רבה
ככל הנראה שלא. עם זאת, הייתי מציע לפנות אל חברת התעופה ולהלין על כך, זאת משום שהיו מקרים בהם הם פיצוי נוסעים בגין שינוי בתנאי כרטיס הטיסה בהתאם לסעיף 5 לחוק התעופה.
בברכה
יצחק, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
בוודאי שכן, כל עוד יש לך את הקבלות עבור הנזקים שנגרמו לך. בנוסף ניתן יהיה לתבוע פיצויים נוספים בשל התנהלותה של חברת התעופה. אשר הייתה חייבת לספק לך שירותי סיוע. יש המון פסקי דין בנושא זה בהם בתי המשפט...
המשך תשובה