שלום. טיסתי חזרה מארה"ב בוטלה בהתראה של 7 ימים (ולאחר שכבר טסתי לארהב). חברת התעופה מוכנה להחזיר הוצאות כרטיס חלופי (החברה סירבה לספק כרטיס חזרה חלופי מכיוון שבתאריכים אחרים כל הטיסות שלהם מלאות) אך לא לתת פיצוי בטענה להודעה מחברת רולס רויס על פגם בייצור המנוע שדרש השבתת המטוס. אדגיש שוב שהחברה ידעה על כך לפחות שבוע מראש ומבדיקה שביצעתי בתאריכים אחרים הטיסה במסלול זה כן התקיימה. האם אכן הם יכולים להימנע ממתן פיצוי? האם הם צריכים לספק פיצוי (מעבר להחזר הוצאות) על כך שלא סיפקו טיסה חלופית והייתי צריך לארגן אחת בעצמי?
בהתאם למתואר, ככל הנראה אכן קמה לך זכאות לפיצוי. סיבת הביטול בהתאם למה שאתה מתאר אינה עולה לכדי קבלת פטור מפיצוי הנוסע של חברת התעופה. כמו כן, השואל קיבל ייעוץ אישי בנושא.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין יצחק מימון
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
רביד היקר שלום, לא כל כך הצלחתי להבין מה זאת אומרת קרדיט לשימוש עתידי? האם מדובר בזיכוי אל כרטיס האשראי ממנו רכשת את את כרטיס הטיסה? לכל חברת תעופה שמבצעת טיסות אל ישראל ומישראל יש נציג לקבלת כתב...
המשך תשובה