הטיסה שלנו שהיתה אמורה לצאת ב 4.8 (כרטיסים הוזמנו דרך האתר של וויז) בוטלה יום לפני ב 3.8 קיבלתי הודעה באפליקציה וישר נתן 3 אפשרויות החזר כספי לחשבון, החזר בנקודות ושינוי הטיסה. ניסיתי לבדוק אפשרות לטיסה אחרת, ובקליק קטן זה שינה לי את הטיסה וכשראיתי שהטיסה שהוצעה היא רק ל 3 ימים מיד ביטלנו כי אין טעם לטוס למעט זמן ( הטיסה המקורית ל 11 יום) ובעצם מהטעות הקטנה הזו, אני לא זכאית לקבל החזר כספי הלכו 7800 ש"ח וויז החזירו לי 1000 ש"ח רק בנקודות פניתי אליהם ושללו את בקשתי להחזר כספי וטענו שאני ביטלתי את הטיסה ולכן לא מגיע לי כלום. אני מנסה להבין מה אני יכולה לעשות הם כתבו שאם אנו לא מרוצים מהתשובה שנגיש תלונה צירפו איזשהו אתר של התעופה האירופי הבנתי מאנשים שאפשר להגיש תביעה בתביעות קטנות האם אתם יודעים לעזור לי בזה? מיותר לציין שהפסדנו כסף גם על המלונות שלא הסכימו להחזיר את הכסף... וויז מתעקשים שאני ביטלתי את הטיסה..אבל מתעלמים מביטול הטיסה המקורית שחיכינו לה זמן רב, שילמנו הרבה כסף והיא היתה לתקופה ארוכה ..הטעות הקטנה שלי שנבעה מלבדוק את האפשרות העומדת בפני גורמת להפסד כסף רב. אשמח לייעוץ. תודה רבה, שגית
על פניו אכן נראה כי ניתן לתבוע את חברת התעופה, עם זאת, המדובר בייעוץ פרטני משום שיש להבין טוב יותר את השתלשלות האירועים. אתם מוזמנים לפנות אליי ממש כאן דרך הכרטיס האישי שלי בלשונית "ייעוץ אישי".
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ערן היקר שלום, לא ברור מתי הודיעו לך על השינוי במועד הטיסה, לא ברור האם החבילה נרכשה כחבילה אחת או שאת כרטיסי הטיסה רכשת בנפרד? על אף מועד שינוי ההמראה, לא מדובר בטיסה שבוטלה בהתאם לחוק שירותי תעופה...
המשך תשובה