הזמנתי טיסה ישירה לרודוס. יומיים לפני מועד הטיסה קיבלנו הודעה על שינוי זמני הטיסה . טיסה הוקדמה ב40 דקות נוספה לה עצירת ביניים בקוס ומועד ההגעה התאחר בכמעט שעה . במקום טיסה של שעה ו40 .. נהייתה טיסה של 3 שעות. האם אפשר לתבוע לקבל פיצוי או מה אומר החוק .. קראתי ואין משהו שאומר לגביי טיסות ביניים .
במקרים בהם העיכוב בטיסה הוא בין 2-5 שעות, הנוסע יהיה זכאי לקבל מחברת תעופה שירותי סיוע כגון שיחת טלפון, מזון ומשקאות. אך לא קיימת לנוסע זכאות לפיצוי כספי בגין העיכוב בטיסה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין יצחק מימון
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
יעקב היקר שלום, הן סעיף 6(ה)(1) לחוק שירותי תעופה והן בפסיקה הענפה בנושא נקבע כי תקלה טכנית במטוס עשויה להיחשב נסיבה מיוחדת שאינה בשליטת מפעילת הטיסה או למארגן ועשויה להעניק להם פטור מתשלום פיצוי...
המשך תשובה