במעמד הזמנה הטיסות היו 2 אפשרויות לטיסה חזרה, אחת שנוחתת בשעה 17:00 ויקרה יותר ואחרת שנוחתת בשעה 23:00 וזולה יותר. העדפתי להזמין את הטיסה המוקדמת, בשביל לחזור בשעות שיש רכבת פעילה. חברת התעופה שלחה הודעה בדוא"ל 24 ימים לפני טיסת החזרה לארץ שיש שינוי בנתיב /או בלוח הזמנים והטיסה החזרה נוחתת בשעה 23:00. אני רוצה לציין שהטיסה התקיימה לפני המלחמה בשנת 2022. האם יש זכאות לפיצוי? האם אפשר להתבסס על החוק European regulation ec 261/04? תודה רבה
ראשית, במקרים בהם מדובר בטיסה מישראל או אל ישראל חל חוק שירותי התעופה. שנית, בהתאם ללשון החוק, במקרים בהם חברת התעופה הודיעה על השינוי מעל 14 ימים לפני מועד הטיסה. על חברת התעופה להשיב את כספכם בחזרה במידה וביקשתם זאת, אך לא קיימת לכם זכאות לפיצוי. שלישית, ההתיישנות בחוק התעופה היה עד 4 שנים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
היי ולרי, ממה שאתה מתאר יש כאן התנהלות לא תקינה של כל הצדדים. ברגע שהטיסה התבטלה היא מן הסתם לא התקיימה, לפיכך, אסור להם להשאיר את התמורה אצלם, כאשר לא נגרמה להם שום הוצאה, זהו כספכם ! הייתי מציע ל...
המשך תשובה