שלום, רכשתי כרטיס טיסה (הלוך ושוב) בחברת תעופה זרה. הטיסה חזרה לארץ הייתה אמורה להיות ביום בו הייתה מתקפת הטילים האיראנית והטיסה בוטלה. הציעו לי טיסה חלופית ביום למחרת (ע"י אותה חברה) אך גם היא בוטלה. בסופו של דבר בחרתי להזמין כרטיס טיסה חדש בחברה ישראלית (לאחר שהחברה הזרה טענה שלא תהייה אלטרנטיבה בחודש הקרוב). לפי חברת התעופה - אני זכאי להחזר עבור התשלום ששילמתי עבור כרטיס הטיסה. אשמח לדעת מה לגבי החזר הוצאות של לינה ? האם החוק מכסה הוצאות אלה?
בהתאם למתואר בשאלה, על חברת התעופה היה לספק לך שירותי סיוע כגון לינה, מזון ושתייה ושירותי הסעה ותקשורת. ללא קשר למצב הביטחוני. כך קבע החוק. במידה ושמרת את כל הקבלות אתה אכן יכול לקבל את ההוצאות הללו בחזרה, ואף לבקש פיצוי נוסף בעקבות כל מה שנגרם לך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין יצחק מימון
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
יואב היקר שלום, ראשית, לפי מה שאתר מתאר הסעיף הרלוונטי הינו סעיף 5(ב) לחוק שירותי תעופה באשר לסירוב להטיס נוסע בטיסה. שנית, ישנם לא מעט פסקי דין דומים למקרה שלך. יש לבדוק האם חברת התעופה בחרה להטיס...
המשך תשובה