הזמנתי 5 כרטיסי טיסה לפאפוס 18.5 בשעה 18:00 באתר של חברת ישראייר. קיבלתי את הכרטיסי טיסה ומאוחר יותר באותו יום קיבלתי הודעה שהטיסה נדחתה ל 22:45, למחרת בבוקר הודעה שהטיסה נדחתה ל 01:00 בלילה ובסופו של דבר הנראנו רק בשעה 4:20. נחתנו שם לפנו בוקר, אחרי שאנחנו משעה 22:00 בשדה תעופה, והיינו צריכים לשכור רכב כדי להגיע לפאפוס. שלחתי מייל לפני כן לישראייר לשאול אם מגיעות לנו הטבות כלשהן, אמרו לי רק אחרי הטיסה לפנות לישראייר לבירור פיצוי. גם בשדה תעופה בדלפק שאלתי את הניגות של ישראייר האם אנחנו זכאים למזון/שתייה ומה שמגיע בחוק - אמרו לי שאין להם מושג ושנפנה לישראייר אחרי הטיסה. אני מעוניינת לקבל פיצוי עבור כל כרטיס טיסה וכמו גן הבנתי שניתן לתבוע עד 10,000 בעבור כל כרטיס טיסה כפיצוי. האם זה אפשר? לא יודעת אם קשור, מסתבר שבאמצע הלילה, כשטסנו, היתה תקיפה באיראן אבל הדחייה בטיסה קרתה הרבה קודם לכן
יש להבין מתי הייתה הודעת הביטול של חברת התעופה במקרה המתואר. לא ברור מתי הודיעה לכם על הודעת הביטול. האם מעל 14 ימים לפני מועד הטיסה? האם פחות מ14 ימים לפני מועד הטיסה? האם פחות מ 7 ימים לפני מועד הטסה? הנתון הנ"ל קריטי להבנת השאלה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
המדובר בייעוץ פרטני משום שיש לעמוד במדויק על השתלשלות האירועים והתשובות שקיבלתם מהגורמים השונים. על פניו אכן קמה לכם זכאות לפיצוי בהתאם למספר סוגים של פיצויים בהתאם לחוק התעופה. ...
המשך תשובה