טיסת צ׳רטר לרודוס שהייתה צריכה לצאת ב 8:00 בבוקר אחרי התקיפה באיראן. טיסה אחרת של אותה חברה יצאה ב 7:15 כמתוכנן. הטיסה שלנו נדחתה לשעה 20:00 בערב (12 שעות) אחרי שכבר היינו בשער היציאה למטוס. כל הנוסעים נאלצו לקחת את המזוודות שלהם כי השדה סירב להשאיר אותם עד הערב. נאלצנו לחזור ב17:00 ולעשות את כל התהליך מחדש. מה זכויותינו במקרה זה?
ראשית, אין קשר אם מדובר בטיסת צ'רטר, החוק אינו עושה הבחנה בין טיסה כזו או אחרת. שנית, על חברת התעופה היה לספק לכם כרטיס טיסה חלופי או השבת התמורה, כך גם לספק שירותי סיוע, כגון תחבורה, לינה, מזון ושתייה. במידה וחברת התעופה לא עשתה זאת, קמה לכם עילה לפיצוי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין יצחק מימון
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אריה היקר שלום, נראה כי אכן קמה לך זכאות לפיצוי בהתאם לחוק שירותי תעופה בעקבות ביטולי הטיסה. עם זאת, יש לראות את התיעוד לתשובה שקיבלת ולקבל פרטים נוספים על מנת להבין את התמונה בצורה ברורה יותר. בפ...
המשך תשובה