טיסת צ׳רטר לרודוס שהייתה צריכה לצאת ב 8:00 בבוקר אחרי התקיפה באיראן. טיסה אחרת של אותה חברה יצאה ב 7:15 כמתוכנן. הטיסה שלנו נדחתה לשעה 20:00 בערב (12 שעות) אחרי שכבר היינו בשער היציאה למטוס. כל הנוסעים נאלצו לקחת את המזוודות שלהם כי השדה סירב להשאיר אותם עד הערב. נאלצנו לחזור ב17:00 ולעשות את כל התהליך מחדש. מה זכויותינו במקרה זה?
ראשית, אין קשר אם מדובר בטיסת צ'רטר, החוק אינו עושה הבחנה בין טיסה כזו או אחרת. שנית, על חברת התעופה היה לספק לכם כרטיס טיסה חלופי או השבת התמורה, כך גם לספק שירותי סיוע, כגון תחבורה, לינה, מזון ושתייה. במידה וחברת התעופה לא עשתה זאת, קמה לכם עילה לפיצוי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
היי חנה, כן, ההתיישנות היא עד 4 שנים. עם זאת, במקרים בהם הטיסה המריאה בעיכוב של עד 5-8 שעות ביחס למועד הנקוב בכרטיס הטיסה. הנוסע יהיה זכאי להשבת התמורה עבור כרטיס הטיסה או בחירת כרטיס טיסה חלופי, ...
המשך תשובה