שלום, טיסה שרכשתי מאייר פרנס לפני המלחמה בוטלה, והחברה העלתה אותי מטעמה על טיסה של אל על, ולאחר מכן המשך עם אייר פרנס. ביום הטיסה אל על התעכבו (נזילה בברז מטבח), פיספסתי את ההמשך, והעלו אותי על טיסה רק 24 שעות לאחר מכן. משמע- הגעתי ליעד הסופי 24 שעות אחרי הזמן המקורי. עכשיו, כל חברה מסירה מעצמה אחריות לפיצוי- אייר פרנס טוענים שלפי החוק האירופאי אל על אחראים לפיצוי כי הם המפעילים. ואל על טוענים שאייר פרנס אחראים כי מהם רכשתי את הכרטיס וככה זה לפי החוק הישראלי. יש פיתרון לפינג פונג הזה לפי שני החוקים/ אחד מהם? תודה רבה
היי עדן, אשמח אם תפנו אליי באופן אישי, אתם יכולים להתקשר אליי ממש כאן דרך הכרטיס שלי באתר.
בוודאי שיש לכם מה לעשות אבל אני מעוניין לשאול מספר שאלות על מנת להשיב לך באופן מקצועי.
יצחק,עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
בעיכוב בטיסה בין 2-5 שעות הנוסע יהיה זכאי לקבל מחברת תעופה שירותי סיוע כגון שיחת טלפון, מזון ומשקאות. אך לא קיימת לנוסע זכאות לפיצוי כספי בגין העיכוב בטיסה...
המשך תשובה