שלום, טיסה שרכשתי מאייר פרנס לפני המלחמה בוטלה, והחברה העלתה אותי מטעמה על טיסה של אל על, ולאחר מכן המשך עם אייר פרנס. ביום הטיסה אל על התעכבו (נזילה בברז מטבח), פיספסתי את ההמשך, והעלו אותי על טיסה רק 24 שעות לאחר מכן. משמע- הגעתי ליעד הסופי 24 שעות אחרי הזמן המקורי. עכשיו, כל חברה מסירה מעצמה אחריות לפיצוי- אייר פרנס טוענים שלפי החוק האירופאי אל על אחראים לפיצוי כי הם המפעילים. ואל על טוענים שאייר פרנס אחראים כי מהם רכשתי את הכרטיס וככה זה לפי החוק הישראלי. יש פיתרון לפינג פונג הזה לפי שני החוקים/ אחד מהם? תודה רבה
היי עדן, אשמח אם תפנו אליי באופן אישי, אתם יכולים להתקשר אליי ממש כאן דרך הכרטיס שלי באתר.
בוודאי שיש לכם מה לעשות אבל אני מעוניין לשאול מספר שאלות על מנת להשיב לך באופן מקצועי.
יצחק,עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין יצחק מימון
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
נראה כי אכן קמה לך זכאות לפיצוי בהתאם לחוק שירותי תעופה בעקבות ביטולי הטיסה. עם זאת, יש לקבל פרטים נוספים על מנת להבין את התמונה בצורה ברורה יותר. בפסק הדין ת"ק 57249-02-14 חויבה חברת התעופה בפיצ...
המשך תשובה