שלום רב, רכשתי חבילת נופש דרך אתר קופונים, לאחר הרכישה השלמתי את הפרטים האישים שלי מול הספק שאמור לספק את החבילה שרכשתי , החופשה צריכה להיות בסוף חודש מרץ, לפני כשבועיים הודיעו לי שחבילה מבוטלת בגלל שחברת התעופה הפסיקה לטוס לארץ בגלל המצב. ואני לא זכאי להחזר כספי, תמורת זאת אקבל שובר זיכוי עתידי , את מי לתבוע? את הספק או אתר הקופונים? או שתיהם יחד? תודה
היי, במקרה שאתה מתאר זה נראה כמו התנהלות קלוקלת של המעורבים. עם זאת חסרים לי פרטים נוספים על מנת להשיב לך באופן מקצועי יותר.
על קצה המזלג, ככל הנראה צריך לתבוע את סוכן הנסיעות (שדרכו רכשת את החבילה) וגם את חברת התעופה. בהתאם למה שאתה מתאר עליך לקבל את כספך בחזרה ולא כשובר עתידי !! כלומר, הבחירה לשובר עתידי היא שלך ולא שלהם.
אשמח לשמוע עוד פרטים על מנת לנסות לסייע לך, אתה יכול להתקשר אליי ישירות ממש כאן דרך האתר בכרטיס האישי שלי.
בברכה
עו"ד יצחק מימון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין יצחק מימון
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
במקרים בהם הטיסה המריאה בעיכוב של עד 5-8 שעות ביחס למועד הנקוב בכרטיס הטיסה. הנוסע יהיה זכאי להשבת התמורה עבור כרטיס הטיסה או בחירת כרטיס טיסה חלופי, מזון ומשקאות, שיחות טלפון, ובמקרים חריגים אף לינה ...
המשך תשובה