היי, התייעצות קלה, ב-10.10 הייתי אמור לטוס עם קבוצה קטנה לנורבגיה+לפלנד. המדריך בעל החברה (חברה של איש אחד, אם אינני טועה). הטיול בוטל עקב המלחמה. אישית ביטלתי ב-9.10 התשלום לטיול היה אמור להתבצע בשתי פעימות. אחת לפני הטיול ואחת בסוף הטיול, כאשר כל פעימה עולה 1900 יורו (תשלום טיסות בוצע באופן ישיר לחברות הטיסה) עד לרגע זה הכסף מהטיול לא חזר אליי. תשלום הטיסות כן (בתוך 3 ימים). משיחות עם המדריך - הוא מורח אותי לא מעט, ואף משקר. באמצע דצמבר, הצעתי לו להחזיר לי את הסכום בשתי פעימות, כאשר הבטיח שיחזיר פעימה ראשונה בסוף דצמבר ופעימה שניה בסוף ינואר. הבאתי לו את מספר ה-IBAN שלי (מספר חשבון בינלאומי, כי הוא ישראלי תושב לפלנד). טען שביצע העברה כבר באמצע ינואר. ביקשתי שישלח אישור העברה, ב-21.1, ועד היום בחר להתעלם - משמע, לא ביצע. השאלה שלי, מה אני אמור לעשות במצב כזה? לא רוצה להיכנס לסחבת של תביעות קטנות, אבל אם אין ברירה, זה מה שאעשה תודה מראש
השואל פנה גם דרך הכרטיס האישי של מנהל הפורום (עו"ד מימון) וקיבל מענה אישי טלפוני למקרה בענייננו.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין יצחק מימון
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום אנה, על פי מה שאת מתארת אכן קמה לכם עילה לפיצוי. היו צריכים לעדכן אתכם על השינוי. עם זאת, אשמח לשמוע עוד פרטים על זהות חברת התעופה וגם לראות את התשובות בנושא זה שמסרו לך הסוכנות/חברת התעופה....
המשך תשובה