שלום. טיסתי בוטלה על ידי חברת תעופה שבועיים לאחר תחילת המלחמה, אמצע אוקטובר. החברה פירסמה שתזכה את הנוסעים בסכום מלא. עברו מעל חודשיים, אתר הטיירות טוען שעדיין לא התקבל הזיכוי מחברת התעופה. האם זה עדיין זמן סביר לקבלת החזר ומה כדאי לעשאות?
היי ולרי, ממה שאתה מתאר יש כאן התנהלות לא תקינה של כל הצדדים. ברגע שהטיסה התבטלה היא מן הסתם לא התקיימה, לפיכך, אסור להם להשאיר את התמורה אצלם, כאשר לא נגרמה להם שום הוצאה, זהו כספכם !
הייתי מציע לך לפנות אל חברת התעופה ואל סוכנות התיירות או במכתב התראה מעורך דין או בהגשת תביעה קטנה. לדעתי עדיף להגיש תביעה קטנה משום שאני מניח שכבר פנית אל המעורבים. מה גם שזאת האופציה הטובה ביותר מבחינה משפטית במקרה הנ"ל.
במידה ויש לך עוד שאלות, אשמח לנסות לסייע לך, ואתה יכול לפנות אליי לייעוץ טלפוני ללא עלות ממש כאן דרך הכרטיס שלי באתר.
יצחק
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין יצחק מימון
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
חסרים פרטים נוספים על מנת להבין טוב יותר את שאלתך. ראשית, לא ברור לי האם הטיסה שלך הייתה אל ישראל, במידה וכן, מהיכן? שנית, לא ברור האם חברת התעופה הציעה לך לכרטיס טיסה חלופי או שנאלצת לרכוש כרטיס אחר?...
המשך תשובה