ב9.10 היינו צריכים לחזור לארץ מברצלונה וחברת התעופה ביטלה לנו את הטיסה. (חברת התעופה כביכול אירופאית אך כנראה בבעלות ישראלית מאחר והחיוב התבצע על ידי סוכנות ישראלית, אף על פי ששילמנו ישירות באתר של חברת התעופה) על ביטול הטיסה, חברת התעופה/הסוכנות כלל לא טרחו לומר לנו ונאלצנו לגלות דרך לוח הטיסות של נתבג. הביטול אילץ אותנו לשלם עוד אלפי שקלים על כרטיסי טיסה חדשים חזרה לארץ עם חברת תעופה אחרת(שעלו הרבה יותר מהכרטיסי טיסה המקוריים), ועל לינה וכלכלה. לאחר שניסינו במשך יותר מחודשיים להשיג את חברת התעופה והסוכנות הישראלית, באמצעות עשרות מיילים ונסיונות חוזרים להתקשר אל מספר הטלפון של שירות הלקוחות שנותק ולא ניתן להשיגו, חברת התעופה חזרה אלינו במייל וטענה שתזכה אותנו בסכום שהוא פחות ממחצית הסכום הכולל אותו שילמנו(הלוך חזור ישראל-ברצלונה + מזוודות). השבתי במייל חוזר לחברת התעופה וגם לסוכנות שזה מצב לא הגיוני והחזר לא הולם וראוי. האם במצב כזה של ביטול טיסה ללא התראה, זיכוי חלקי אחרי יותר מחודשיים, אי מתן סיוע לגבי לינה וכלכלה שגרמו לנו להוצאות עצומות וללא פיצוי על הוצאות אלו, קניית כרטיסי טיסה חדשים שעלו הרבה יותר, והתעלמות כמעט מוחלטת מצד אותן חברות, מגיע לי פיצוי או החזר יותר הולם? כי אחרי המסע המפרך הזה של לנסות לקבל את כספי חזרה לפחות על כרטיסי הטיסה ובסוף לקבל אפילו פחות ממחצית אני תוהה לעצמי מה החוק קובע והאם יש על מה להתעקש? תודה רבה 😊
היי אוהד, בוודאי שיש לך סיבה להתעקש, על אף המצב הביטחוני. לחברת התעופה יש אחריות כלפיך. יש לך לא מעט מה לעשות למען האמת. אתה יכול ליצור עמי קשר טלפוני ממש כאן דרך הכרטיס שלי. אשמח להסביר ולסייע לך.
יצחק, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין יצחק מימון
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ערן היקר שלום, לא ברור מתי הודיעו לך על השינוי במועד הטיסה, לא ברור האם החבילה נרכשה כחבילה אחת או שאת כרטיסי הטיסה רכשת בנפרד? על אף מועד שינוי ההמראה, לא מדובר בטיסה שבוטלה בהתאם לחוק שירותי תעופה...
המשך תשובה