ב 20 לספטמבר הינו בשדה התעופה ב 2 לעלות לטיסה עם טורקיש בשעה 5. (מסלול תא הורגדה עם קונקשן באיסטנבול). טיסה שאמורה לנחות ב 21 ב אחת בלילה כי היה לנו טיול ספארי _צלילה של 6 ימים קבוצתי ). בשעה 4 התחלתי לקבל הודעות שיהיה איחור.. חצי שעה.. אכ שעה אכ 3 שעות ואכ נכתב שהטיסה להורגדה יוצאת יומיים@!@ אחרי... וכו... הבנו שלא נגיע לטיול ... ובשעה 6 נדמה לי יצאנו לחפש נציג... ואז ראינו שהיתה עוד בחורה על אותה טיסה.. מדברת אתו. הוא הצליח שיעלו אותנו יחד לטיסה עם איגיפט אייר במקום טורקיש שהגיעה באותו זמן. וידאנו שהמזוודות הועברו גם וקיבלנו אישור שאכן כך והכל מסודר. כשהינו במטוס (בשעה 8 לערך) לפני ההמראה הגיע מישהו שאמר שהמזוודות לא הועברו. הינו בשוק אך חשבנו שיגעו על טיסה אחרת .. כשנחתנו התברר מהנציג של איגיפט שם שהראה לנו מייל שנכתב בו שהם מודיעים לטורקיש שהמזוודות לא הגיעו...כמובן שנהרס לנו על הטיול כי כל ציוד הצלילה שלנו היה שם וכל הציוד האישי. עלינו על הספארי למחרת והצטרכנו להשכיר כל הציוד צלילה וקנינו גם קצת בגדים תחתונים וכו שיהיה לנו לשבוע שאנחנו בלב ים. כמובן שמילאנו על הטפסים והאישורים שהיה צריך להודעה על אי קבלת המזודות. כשהינו בלב יום הודיעו שהמזוודות הגיעו בטיסה של ה 22 לאחר יומיים... !!!!!!!כשחזרנו התכתבנו עם טורקיש. בהתחלה היא הטילה האחריות על איגיפט.. ובהמשך (אתמול) כתבה שאנו לא זכאים לפיצוי.. כי עברו רק 4? שעות איחור.. האם יש קייס וכמה אפשר? תודה על תשובתך
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
במקרים בהם העיכוב בטיסה הוא בין 2-5 שעות, הנוסע יהיה זכאי לקבל מחברת תעופה שירותי סיוע כגון שיחת טלפון, מזון ומשקאות. אך לא קיימת לנוסע זכאות לפיצוי כספי בגין העיכוב בטיסה...
המשך תשובה