שלום, הייתי בטיול מאורגן לאלבניה. עם פרוץ המלחמה חברת התעופה הודיעה לנו שהטיסה שהייתה אמורה לצאת בתאריך 9.10 מאלבניה בוטלה ועלינו להמתין לעדכון לגבי טיסה חילופית. לילה ראשון נשארנו במלון באלבניה ע"ח חברת התעופה אך הודיעו לנו שלא תהיה טיסה חזרה מאלבניה אלא רק ממונטנגרו. ולכן, למחרת הועברנו למונטנגרו (6 שעות נסיעה באוטובוס) למלון שנקבע לנו ע"י חברת התעופה שבו נמתין עד הטיסה החלופית. נאמר לנו שמי שיבחר במלון אחר לא יהיה זכאי להעברה לשדה התעופה במועד הטיסה החילופית. בנסיבות אלה כמובן הלכנו למלון שנבחר עבורנו. לאחר המתנה של 3 לילות עלינו לטיסה החילופית (שיצאה ממונטנגרו בתאריך 13.10). על הטיסה החילופית לא שילמנו אבל נאלצנו לשלם עבור 3 לילות במלון שחברת התעופה בחרה עבורנו (309 אירו, כמובן שיש קבלות). חברת התעופה הודיעה לנו שהיא לא תממן את השהייה במלון עד מועד הטיסה ושגם לא נזכה להחזר עבור המלון. שאלתי: האם זכותנו לבקש מחברת התעופה החזר של הסכום ששילמנו למלון עבור השהייה עד הטיסה החילופית? (אני מדגישה: חברת התעופה היא זו שביטלה לנו את הטיסה חזרה לארץ שהייתה אמורה לצאת מאלבניה ב 9.10). תודה על תשובתכם
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין יצחק מימון
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
עליכם לבדוק את תנאי הפוליסה בהקשר זה. בנוסף, במידה והטיסה בוטלה כיומיים לפני מועד הטיסה המקורית ככל הנראה קמה לכם זכאות לפיצוי. עם זאת, יש לקבל יותר פרטים באשר למקרה שלכם על מנת לענות לכם באופן מקצוע...
המשך תשובה