שלום, לפני מספר חודשים טסתי לארה"ב עם עצירה בהית'רו של שעתיים. בפועל, הטיסה לארה"ב הגיעה באיחור של כ20 דקות, ולא נתנו לי לעלות על טיסת הקונקשן (למרות שהגעתי לבידוק הבטחוני עבורה כ35 דקות לפני שיצאה). יש לציין ש2 הטיסות הן של אותה חברה. לאחר המתנה של 4 שעות בדלפק של אותה חברה וויכוחים של שעתיים הצלחתי להשיג טיסה חלופית (עם עוד קונקשן) אבל הגעתי ליעד באיחור של יותר מ12 שעות. בנוסף לכך, המזוודה שלי לא הועלתה על הטיסה לארה"ב ולמרות שנציג חברת התעופה בארה"ב התחייב בפניי שהמזוודה תגיע אליי תוך יומיים, היא הגיעה רק לאחר שבוע. כתוצאה מכך, נאלצתי להוציא מאות דולרים על ביגוד ומוצרי רחצה במהלך השבוע. הגשתי תביעה נגד החברה דרך האתר שלהם על החזר של כל הכסף שהוצאתי על בגדים ומוצרי רחצה + לילה אחד ששולם על מלון בארה"ב שלא ישנתי בו בשל העיכוב בהית'רו + עוגמת הנפש שנגרמה לי בשל ההתמודדות איתם כל השבוע הזה. באתר החברה כתוב שהם "משתדלים" לטפל בתביעות לאחר 28 ימים. עברו מאז חודשיים וחצי והם טרם טיפלו בתביעה שלי. כשיצרתי איתם קשר לשאול למה הם טענו שהם עסוקים. כשאמרתי שאפעיל עורך דין במידה ולא יטפלו בה, אמרו לי (פחות או יותר) שאעשה מה שבא לי ושהם עסוקים. מה עליי לעשות במקרה זה? הזלזול שלהם בלקוח לאורך כל החוויה שלי איתם הייתה מתחת לכל ביקורת, כך שאין לי אמון שהם באמת יטפלו בפניה שלי אי פעם. כרגע אני לא בטוחה האם כדאי לי להגיש נגדם תביעה ואם זה שווה את זה מבחינה כלכלית כי הפסדתי כבר מספיק כסף בגללם.
היי נטלי היקרה, מצער לשמוע מה שקרה לך. בוודאי שיש לך מה לעשות, ולדעתי קמה לך עילה לפיצוי ואף פיצוי לדוגמא כנגד חברת התעופה.
מזומנת ליצור עמי קשר ואנסה לסייע לך.
בברכה
יצחק
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
יעל היקרה שלום, בסעיף 7(ב) לחוק שירותי תעופה נקבע: "בלי לגרוע מהוראות סעיף קטן (א), נוסע שהונפק לו כרטיס טיסה לטיסה שהמריאה באיחור של חמש שעות ופחות משמונה שעות מהמועד הנקוב בכרטיס הטיסה זכאי להשבת ת...
המשך תשובה