שלום לכולם. בעקבות טיסה שבוטלה (יותר נכון התעכבה מעל 12 שעות ולפי חוק התעופה הישראלי טיסה שמתעכבת מעל 8 שעות דינה כמו טיסה שבוטלה) - אני רוצה לתבוע אותם בבית משפט לתביעות קטנות. ניסיתי ליצור איתם קשר ולקבל החזר, אך ללא הצלחה. יש לי שאלה אחת חשובה לפי שאני מתחיל בתהליך התביעה - הטיסה הוזמנה דרך גורם צד שלישי - האם בבית המשפט הם יכולים לטעון משהו לגבי זה ? להגיד לי לפנות לאותו גורם צד שלישי במקום אליהם ? בסופו שלדבר הטיסה היא שלהם, הכרטיס טיסה עם הלוגו שלהם, והם אשמים בביטול שלה. אני רק רוצה לוודא שהם לא יכולים להתנער ככה מאחריות. תודה
היי גל, צור עמי קשר בבקשה אשמח לסייע ולהסביר לך מה עליך לעשות
יצחק,עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
יעקב היקר שלום, הן סעיף 6(ה)(1) לחוק שירותי תעופה והן בפסיקה הענפה בנושא נקבע כי תקלה טכנית במטוס עשויה להיחשב נסיבה מיוחדת שאינה בשליטת מפעילת הטיסה או למארגן ועשויה להעניק להם פטור מתשלום פיצוי...
המשך תשובה