אני ואמי טסנו לכרתים הזמנו מחברת הנסיעות טיסת הלוך חזור בין התאריכים 14.7-17.7, טיסת החזור שלנו הייתה אמורה להיות בשעה 17:55, הגענו לשדה שלוש שעות לפני הזמן הסתכלנו בלוח טיסות והטיסה עדיין הייתה רשומה שהיא יוצאת ב17:55 התחלנו צאק אין ובדיקות ביטחוניות ודיוטי פרי והגענו לגייט בשעה 17:10 לכאורה כ45 דק לפני שהטיסה אמורה להמריא שזה זמן תקין לחלוטין, כשהגנו לגייט לא ראינו תור של אנשים וחשבנו שזאת משום שהקדמנו ראינו שם בחורה והחלטנו לשאול אותה ורק אז נודע לנו שהטיסה הוקדמה ל17:05, ללא כל הודעה מוקדמת אפילו יום לפני חברת הנסיעות שלנו שלחה לנו עידכון בוואטצאפ שהטיסה מתרחשת בשעה 17:55 כמו שחשבנו בלי כל הודעה על הקדמה. דיברנו עם אנשים שהיו על הטיסה ונודע לנו ששלחו לכולם הודעה על כך שהטיסה הוקדמה ורק לנו לא. בגלל מצב זה היינו צריכים לקנות כרטיסי טיסה ע״ס 500 יורו בשעה מאוד מאוחרת ופספסנו יום עבודה, יש עילה לתביעה? החברת נסיעות טוענת שהיא אינה קיבלה כל הודעה על הקדמה הטיסה, ועדיין רשום שהטיסה התקיימה בשעה המקורית
שלום אנה,
על פי מה שאת מתארת אכן קמה לכם עילה לפיצוי. היו צריכים לעדכן אתכם על השינוי.
עם זאת, אשמח לשמוע עוד פרטים על זהות חברת התעופה וגם לראות את התשובות בנושא זה שמסרו לך הסוכנות/חברת התעופה. כי זה פשוט חשוב שיהיה תיעוד לכך.
אני אכן חושב שיש לך מה לעשות ויש לך אפילו כמה אופציות משפטיות לפעולה.
מוזמנת לפנות אליי ממש כאן דרך הכרטיס שלי ואשמח לשמוע פרטים ולנסות לסייע.
בברכה
יצחק
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין יצחק מימון
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
רוברט היקר שלום, ראשית, לא ברור האם הטיסה המקורית שהתעכבה לפי מה שאתה מתאר המריאה בסופו של דבר. אני מבין שהיה כאוס. עם זאת, חסרים פרטים נוספים על מנת להבין את הסיבה שבחרת לרכוש כרטיס טיסה אחר. באשר...
המשך תשובה