בת זוגי ואני סגרנו טיסה לתאילנד , המרחק מהטיסה היה חודשים וקצת שסגרנו ורצינו מיד לסגור מלונות כדי שהמחירים לא יעלו, סוכנת של איסתא שסגרנו דרכה באותו יום שסגרנו טיסה היא טסה לחו'ל לשבועיים ואמרה לנו שנחכה לה ,שלחנו לה הודעה יום למחרת כי פחדנו שהמחירים יעלו בזמן הזה וכדי לדעת אם לסגור כבר מעכשיו עצמאית, שלחנו לה הודעה והיא ענתה לנו שלא נדאג היא תביא לנו מחירים טובים ושבנתיים נחפש מלונות שנרצה לשהות בהם כדי שנעשה הערכת מחיר שהיא תחזור, חשוב להזכיר שכל זמן הטיפול בנו היא אמרה שיש להם את המחירים הכי טובים כי הם עובדים עם המרכז "למטייל" וכל מחיר שנקבל הם יביאו לנו יותר טוב, קיבלנו ממנה הרגשה של ביטחון וחיכינו לה שהגענו אליה אחרי שבועיים המחירים כבר בבוקינג ובאתרים השונים עלו משמעותית כמעט פי 2 לחלק מהמלונות שרצינו, כל המחירים שקיבלנו ממנה של המלונות היו גבוהים אפילו יותר מבוקינג ובהשוואה למחירים שהיו שבועיים לכן אין על מה לדבר , אנחנו ממש כועסים ונפגענו מזה כלכלית ונפשית סמכנו על החברה הזאת ועל אותה אישה שמצידה כניראה ראתה את האינטרס של הבונוס שתקבל עלינו , החופשה הזאת היתה צריכה להיות הירח הדבש שלנו ועכשיו אנחנו נצטרך לחשב מסלול מחדש לקחת מלונות או זולים יותר או לשנות תאריך ולקבל מזה נזק כספי של שינוי מועד הטיסה ונזק רגשי הרבה יותר אשמח לעזרה אם יש דרך לתבוע אותה חשוב להזכיר יש לנו תמונה של השיחה שהיא אמרה לנו לא לדאוג ושנחכה לה שנחפש מלונות בנתיים שאנחנו רוצים.
הפורום אינו עוסק בנושא זה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
על פניו אכן נראה כי ניתן לתבוע את חברת התעופה, עם זאת, המדובר בייעוץ פרטני משום שיש להבין טוב יותר את השתלשלות האירועים. אתם מוזמנים לפנות אליי ממש כאן דרך הכרטיס האישי שלי בלשונית "ייעוץ אישי"....
המשך תשובה